Identyfikacja Wizualna

Spójna, wyrazista i oryginalna identyfikacja wizualna jest podstawowym narzędziem kreującym wizerunek firmy. Dlatego szczególną uwagę podczas projektowania poświęcamy temu, żeby logo wyróżniało się na tle konkurencji. Równie ważne jest konsekwentne wykorzystanie znaku w poszczególnych elementach systemu identyfikacji wizualnej, oraz wkomponowanie go w jednolitą i dopasowaną szatę graficzną.

  • Projektowanie logotypów
    - stworzenie, lub rewitalizacja znaku firmowego
  • Księga znaku
    - dane techniczne logotypu (proporcje, wymiary)
    - wersje kolorystyczne (monochromatyczna, kolory indeksowane, RGB, CMYK)
    - wytyczne stosowania znaku (kolorystyka odpowiednia do danego tła)
    - parametry drukarskie (sitodruk, druk offsetowy, druk cyfrowy)
  • Projektowanie dokumentów firmowych
    - wizytówki
    - papier firmowy i papeterie
    - listowniki
    - teczki firmowe
    - długopisy, kubki i inne gadżety

Projektując znak firmowy zaczynamy od dokładnego określenia, czym zajmuje się klient i co jego logo ma reprezentować. Następnie sprawdzamy, jak wyglądają loga innych firm o podobnym profilu, po to, żeby mieć pewność, że stworzony przez nas znak będzie oryginalny. Projektujemy zawsze przynajmniej trzy zupełnie odmienne koncepcje do wyboru, przy czym każda z nich od początku powstaje we wszystkich możliwych wersjach (kolorowa, czarno-biała, do stosowania na różnych tłach i materiałach).